Kini...

Kawan cakap aku dah berubah.

Bila aku ber-mood serius sikit, dia cakap "chillax lah. nama pun dah chillah kann" aku ni mcm seriously? Sebab nama aku centu aku kena chill oh seriously? Eh macam bekeng la pulak ayat aku tu.

Mmg sejak bergelar pelajar menengah atas ni aku agak tertekan ish ni belum masuk bab 2 lg addmath mau tak tertekan bapak ah aku mcm tak ready je nak hadapi semua ni serius aku cakap eh taip.

Tp aku cuba jugaklah ceria mcm biasa. Taknaklah org nampak aku ni mcm tertekan sgt macamlah aku ni kepala keluarga kena tanggung anak bini 12 org em taknak eh centu. Taknak taknak.

Tekanan tu mmg terasa sgt sampaikan sahabat-sahabat aku nk solat berjemaah and diorang tak tunggu aku pun aku boleh makan hati. Kawan aku kata 'kita kena husnuzzon (bersangka baik) barulah kita tak terlalu terbawa-bawa perasaan nak merajuk mcm budak-budak lah pulak' ehe centu eh dia ckp? aku tambah ayat tu sikit2 hihi.

Sebenarnya aku tak rasa aku berubah, tp orang sekeliling aku yg berubah dan ini memaksa aku untuk turut berubah. Bagi menyesuaikan keadaan lah katekannnn. POYO KAU!

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek