Lepak chill bersama.

Assalamualaikum.

Cuti sekolah ni kan? Kan?

Yang SPM, tak cuti pun, kan? Kan? Untunglaaaah, tak cuti.

Minggu pertama cuti sekolah, aku dah pun pegi bercuti.
Ke mana? Ke KL. Takde tempat len sebab abg, kakak aku study kat sini, sambil bercuti, sambil jenguk diorang. Well, itu satu kemestian.

Sepanjang berada di KL, aku belajar satu peribahasa.

Kelip kelip ku sangka api
kalau api mana puntungnya
Hilang ghaib ku sangka mati
kalau mati mana kuburnya.

Bukannya aku baru tau tapi aku baru hafal pantun tu.
Sehari duk ulang pantun sama. Sampai terbuat pantun sendiri. Malas ah nak type nti jadi benda len pulak haha ko ape tau :p

Oh, semakin hari semakin boring ini blog. Wa caya sama lu! Eh? Tetiba.

Oh ya. Hari Ahad, 4 Nov 2012.
Kitorang pi hangout. Hang ada? Ada je pun.
Ke KB (8.30 a.m.) Pi Klinik Pergigian Kota Bharu. Ada appoinment dgn misi gigi. Haah takkan misi hidung pulak.
Yang bestnya, Mcnaa, Zatiey and Tehah teman aku kt klinik. Oh best!

Lepas tu, ke public library, cari wifi utk onl. Tp tk kesampaian sbb iPad err. Ah tk sggup nak type. K dah.

Lepas tu, tonton video yg Mcnaa buat sendiri. It's about us. Haha jgn jealous! Lepas terharu, menangis, berhingus and lap kat tudung masing-masing, kita bla bersama. Mcnaa dah kena balik sebab dia kena ikut hantar akak dia ke MPSI. Eh? Jauhnyaaaa.

So, tinggal kami bertiga. Kami menuju ke arah PARKSON utk solat kat situ. Not to shop haha. Keluar PARKSON, kami bertiga berdiri di tengah-tengah jalan. Like a boss. 'a'? Like the bosses.

Tak lama kemudian...








Eh lama nya...





Tak lama pun lah! Kami ternampak dua hamba Allah sedang berjalan menuju ke arah kami. Kami melambai tapi tiada respon. Kami melambai lagi. Tiada respon jua. Kami hampir fed up tapi tak jadi nak fed up terus sebab dua hamba Allah itu nampak kami dan mereka teruja dgn tidak semena-menanya.
Mereka berdua ialah...

Ikah and Farah!

Kami bersetuju untuk ke KBMALL setelah Tehah mendapat izin dan restu from her abah. Oh TQVM Mr.Yusoff! We love you haha. Rite?

Kami ke KBMALL menaiki kereta sewa. First time. Aku duk depan pulak tu. Memang kena layan pakcik driver bercakap. Layan kan aje.

Sengaja blur. Haha


Sampai je kat sana. Teruja. Sangat teruja. Sebab tu second time kitorang pi KBMALL bersama. Korang pun tau perasaan aku acane. Kan kan?

Macam biasa lah, lepas berjalan berpusing bergolek dode dode dlm KBMALL, kami balik. 

Mcm boring je journey kitorang ni aku citer. Alah, takkan semua aku nak citer kot? Let it be our memories together. Haha spoil je ayat last aku tu.

Tuntasnya, KAMI SANGAT HAPPY! KAU JANGAN TAK TAU! Amboi.


Selamat bercuti. 2 org adik aku tgh membebel dkt aku sebab onl punya lah lama. Sebab tu post ni tak menggiurkan minat korang utk baca. Apa aku cakap ni, ah geli!

SELAMAT MENEMPUH ALAM CUTI PERSEKOLAHAN.

Bagi yg menunggu result keluar, samada UPSR atau PMR, berdebar ke?
Tak payah nak berdebar sgtlah kan! Aku tk berdebar siket pun, buat onar je lah korang nih. SOLAT HAJAT byk-byk. Dan ingat, walau mcm mana pun keadaan result tu nti, kau tetap tinggal di Malaysia lagi. Tak ke mana pun :p

Semoga 9A milik kami, penuntut MMP!

InsyaAllah, Allahuma'ana XD

Comments

  1. okeh,time ngan aku xde plak gmbr..time aku xde..enak2 ajah korang snap ya? benci tau?! *alahai gedik*

    ReplyDelete
  2. Eh beb, tak laaaaah. Takpe, yg penting aku syg kau ;) Hihi

    ReplyDelete
  3. Good luck sister. Anything text me okeyhhhhh ? <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek