Terkejut berukt. Eh?

Assalamualaikum.


Post kedua utk harini. Hihi jgn marah nti kena jual.


Hari Rabu lepas. 11 Julai 2011. Pukul 5.05 ptg. Otw nak keluar perkarangan sekolah.


Aku dgn Zatie Rosli, one of my best friend berjalan beriringan ke luar sekolah. Syok sgt berbual pe semua tiba-tiba.... ah malu ah nak cite ah gedik k teruskan... aku toleh ke kanan, ada sebuah kereta tak sempat nak tgk kereta jenis ape tanya Zatie ah! lalu tepi aku *try bayangkan* dekat seatback kereta tu, ada sorang laki (ah bab ni yg malu nk cite nih) aku tertengok dia. Kalau dah nama 'ter-' tu mestilah lepas tu malu, kan? Hm memang. Aku buat bodoh jelah sambung balik nak berbual dgn Zatie, tiba-tiba Zatie sebut "astaghfirullahalazim" aku ni dah macam, 'kau paham ke aku tengok ape tadi?' monolog dalaman hihi. Lepas tu, kitorang gelak susah gile nak berhenti. Aku yang paling susah nak berhenti gelak tu haha. Zatie cuba tenangkan aku ewah bunyi mcm tak boleh kawal je haha.


Rope-ropenya, Zatie pun tengok jugak mamat dalam kereta tu. Patut pun dia mengucap. Hensem sangat kot. Aku je buat bodoh lepas tertengok mamat tu. Terok kot aku nih.


Zatie cakap alih-alih mcm ni lah ayat dia, "dah lah aku tertengok dia time tu dia pun tengok aku" amboi perasan tak habih haha. Ayat kau tu Zatie, aku translate teghuh from Kelate to luar haha gelak lah gelak.




Heeeee macam ni lah jugak muka mamat tu haha aku pun tak ingat main ambik je ni. Supaya tak nampak kosong :> Korang perasan tak, ayat dlm gambar tu mcm nak perli aku je :<


Nk oyak ui, first time aku gelak susah nak berhenti lepas tertengok mamat jambu manis. Haih kenangan manis kot. Manis lah sangat!


K, Zatie, aku mention kau dlm blog aku, sweet dak? CEPAT CAKAP SWEET!

Comments

  1. sweet gilerr...btw,aku jeles gilerr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboiii sweet gilerr sgt ke? Haha mmg sweet pun hihi. Jgn jeles, sbb ada org yg lg jeles dgn kau :>

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek