Study group

Assalamualaikum.

Cehh tajuk cam cari gaduh je kan?  Kalau tau dek pengawas-pengawas sekolah aku, mau aku masuk Bilik Disiplin. Yelah, sekolah aku mana boleh ada group, geng, etc.

Asdfghjkl ah stress! Exam mid-year seminggu je lagi. Plus, akak aku pulak tak dapat semua, LAPAN upu yang dia mintak. Beban atas aku :{

Esok, aku akan menghadiri ewah ayat kau STUDY GROUP anjuran pelajar Form 3. Ramai kutt. Dah form 3 je pun dah 412 cemtu. TAK TIPU OKAY *suara hidung kepit* 

Act, banyak lagi aku nak citer ni cuma tak ingat dah ape dia. Kan aku dah cakap, beban atas aku :{

HAPPY kejap. Akak aku tolong tekan ASTRO TUTOR TV PMR for meh! Terharu beb! *lap hingus pakai kain lap kaki*

Eh, dah lewat ni. Exam 14 Mei. Hm KITA RELAKS ~

Good luck korang semua. Makan kenyang-kenyang biar boleh jawab penuh khusyuk wa tawaddu'. Tolong mak kat dapur yee walaupun busy buat revision. Maat taufiq wan najah. SEMOGA BERJAYA.
 

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek