Get ready fr PMR 2012

Assalamualaikum

Benda benda aku buat pagi ne semua nya tak mendatangkan faedah. Tidur lewat. 
"Ya Allah, apa nak jadi dengan aku sekarang ne? Asyik lepak depan lap je keje dalam cuti ne??" *tanya diri sendiri*



Celaka apalah aku ne. Asyik menyusahkan mak bapak je. air liur pun dah habis dah kes bebel kat  aku yang tk reti bahasa ne. Orang ckp tidur, pegi tidur arr. 


Aku rasa cam bersalah je dgn mata aku ne. Sekarang dah pukul 2 pagi tapi mata aku ne macam pukul 2 ptg. Tak mengantuk langsung! "Ya Allah, bagilah aku masa yang cukup utk aku rehat".


And finally, aku masuk kelas intensif musim cuti selama 4 minggu dekat Pusat Tuisyen Sigma One. Hilang boring aku duk kat rumah tengok tv je keje selama cuti ne sebab kelas 5 kali seminggu. Start from 8:30 a.m - 1:00 p.m. Memang menghilangkan bosan *mata ke atas tangan ke bahu*


Emm, okaylah. Aku nak pegi cari baju utk kelas esok pagi. Better offline sebelum kakak aku nampak aku online then report kat ummi aku. Future, ummi aku buang terus internet tak kasi aku main dah. Insya Allah tak akan jadi benda tu. Emm, eh blaa dulu ehh :D




Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek