For the new form I will begin, Im not ready 119% yet!

Assalamualaikum

Harini 31 Disember 2011 bersamaan 6 Safar 1433 H
Bermakna harini last day of 2011 lah kan? Subhanallah cepatnya masa berlalu.
Aku dah form 3 dah mulai besok :( Sedih wuwu

Sekolah aku bukak nti 3 Jan 2012. Tak sabar lah nak tunggu bukak sekolah! Nak jumpa geng aku yang aku dah tinggal lama diorang. Even dalam cuti ni pun, kitorang tak sempat hang out skali :p Hm
Sempat cuma kewangan aku tak mengizinkan sangat larr

Nak update siket, aku skrg tgk crite He's Beautiful tauuu! Okay, its so not cool! 
Memang, skrg ni aku baru minat K-drama so, aku just tgk crite famous-2 setahun dua lepas yang aku tak tengok lagi. Asal? Marah? 



Oh yes. Azwa dgn Teha jumpa orang sama. And aku tak jumpa orang tu. Oh sigh!
Nih, the base of the letter orang yang diorang jumpa tuh,


Hm aku jealous giler nih kau tahu tak? *Eceh, jealous 'giler' lah sangaaaaaat :p Whatever, takde orang layan. Haha



Ada citer lagi nih.

Kelmarin, aku dah siapkan beg, baju sekolah, tudung dgn kain sekolah utk digosok. Peliknya, asal beg kena gosok? Alkisah, aku beli beg tu kat kedai cina. Beg tu pulak dia gantung kat pintu masuk. Kiranya beg lama lah tu. Tapi beg-2 lain aku tengok, tak bekenan lgsg. Dahlah nak dekat pukul 10:30 p.m. Of course lah kedai-2 lain pun dah nak tutup or dah tutup. Aku terpaksa beli beg tu sebab ummi aku cakap dia dah malas nak cari beg lain hari. So, aku pun belilah beg tu dgn hati yg rela tak rela. Hihi 50-50 lah katakaan. Kena basuh lar beg tu nak bagi hilang kotor nyaa. Bertambah keje aku.


Keesokan harinya, aku, ummi aku dgn siblings aku yg lain pegi hantar kakak aku yg nak pegi bandar KB. Alang-2 dah sampai depan kedai beg, ummi aku suruh cari beg sekolah lagi. Aku dah puas cakap yg aku taknak beg dah. Cukuplah yang tu je. Then, ummi aku bagi RM50 and aku sengih kerang busuk sbb excited laah ni. Kak aku tolong temankan aku beli beg tu, bayar dah apa semua, kak aku pegi kat tempat dia dgn ank sepupu kami rancang nak lepak skali. Eh, berbelit pulak ayat aku ni. Aku masuk keta and aku thanked ummi aku sbb bagi beli beg baru. Pandai aku pilih, cantik beg tu. Pastu aku check balek beg tu, ada koyak satu dua tempat dkt zipnyaaa :( Kecewa nya aku tak boleh nak cakap. Hish. Then ummi aku pegi kedai tu balek nak mintak tukar beg lain. I follow jelah. Sebaek keta ummi aku still lg kt depan kedai tu. Memudahkan urusan perniagaan kami. Hihi. Aku cari beg yg boleh ditukar dgn beg yg rosak tu. Aku cari yg paling aku bekenan kt kedai tu. Then, jumpa lar satu beg pink+hitam gambar angsa dua ekor. Omeyy giler tau dak? Haih!

Ouch panjangnya karangan aku karang nih. Mesti baca sampai habis tu ekk?

Okaylah, nasihat aku utk Muslim dan muslimah yg dirahmati Allah sekalian, jgn sambut tahun baru ni yee? Bukan dpt apa-apa pun. Dapat dosa ada laaaah. Insya Allah, kita baca AlQuran malam ni. Solat hajat pun bagus than sambut tahun baru kejadah nih. 

Comments

  1. best xciter he's beatiful???ten2 best kan...saya ulang cter tuhh banyak kali...hehe...

    ReplyDelete
  2. Haha. Hm best giler. Sakit perut duk gelak je keje tgk crite tu :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek