GREYSON CHANCE :')

Assalamualaikum

Haaaaaaah, jeles neh jeles! Kau bukan tak tahu aku minat GREYSON CHANCE  neh. 'Sikit je yg tahu kottt'
Tengok AIM semalam, setia je aku tunggu GREYSON nak perform. Walaupon hampir tersungkur di tengah jalan akibat menunggu terlalu lama, sampai last last GREYSON naik pentas, menangis aku dibuatnya. 'Mitos gile benda yg kau type neh'. Cute comel sangatttt. Bapak arh!


Dahlah perform dgn Najwa Latiff tu. 'mugo tok jeles lah mano mung!' Untunglah si Najwa Latiff tu~
 'sorry tk taruk gmbr dyorang brgambar skali semalam dkt AIM. Internet kaut virus ape ntah'


Masa dyorang nyanyi lagu PAPARAZZI, kan, duet kan? Lepas GREYSON nyanyi, dy stop main piano and he staring to Najwa, omaaaaaaiiiiALLAH! Mata dyaaaaaaa, charming gle nak hidup. Bapak macho weiii. Cuteness dy hilang tapi macho still ada. Haha. Dah start GREYSON FEVER!  'Bieber Fever' dah mati dah :D Gile jahatnya aku, yes, I admit it.

Anyway, his full name is GREYSON MICHAEL CHANCE, 14, 160897, TEXAS U.S.A
Amekaw! Sama umor dgn aku lahh! Meloncat aku lepas baca bio abg cute neh.
Lagipun dy tua sebulan tiga puluh lima hari dari aku :D Lagilah Jemah sukaaaa!


  
 Kau tengok muka GREYSON  tu. Muka dy lepas dy tgk Najwa dgn mata charming dy tu. Aku cam sangat sangat. Haih! Geramnya aku tengok, Ya Allah!

Now Playing, Unfriend You - GREYSON CHANCE

Perasan tak, banyak sangat kalimah yg aku bold-kan ann? Tu pasal entry ne khas nak citer pasal GREYSON tu. Tengok tajuk pun dah tahu dahhh...

Sekali sekala kenalah jugak menggedik. Tapi tak buleh over. F.Y.I aku dah lama tau GREYSON CHANCE ne wujud. Jangan cakap aku baru kenal dy. Tapi aku baru minat dy. Dulu, kenal lah budak neh namanya bla bla bla and he's adorable cute. Last last, lepas habis AIM semalam, tersangkut pulak dengan abang cute yg sorang neh. Blurr otak aku. 



Tengoklah betapa cutenya ciptaan ALLAH SWT. Tapi sayanggg, dy Kafiruuun. 

Ya Allah berikanlah Greyson Chance hidayah, Ya Allah! Amin :* 

Aku tahu aku dah termasuk dalam GREYSON FEVER ne, tapi BRUNO MARS, jangan risau ye. I still minat kat you. HOOLIGANS FOREVER

Ehmm, kaylah, nak chiauww. tata GREYSON CHANCE and all his fans,

GREYSON, I LOVE YOU LIKE UDA & DARA'S LOVE

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek