Happy Birthday Me :)

Di waktu tengah malam, burung memasuki sangkar. Ayam belum lagi berkokok kerana tak masuk waktu subuh lagi.
#OkayStopMerepek

Korang perasan kan hari ne berapa hari bulan? 11 OKTOBER 2011 : 11/10/11

Masa aku tengah menaip ne, waktu sekarang ialah 12:34 pagi. Dah 21 minit aku 14 tahun.

Oh Ya ALLAH, bangganya aku dah capai umur 14 :D | Anak dara dah aku ne sebenarnya HEHE

Aku tak sabar tunggu pagi karang time duk kt sekolah. Aku nak test memori kawan kawan aku. Ingat lagi dak bday aku hari ne. HAHA #Ecehhh

Tapi awal awal lagi bestfriends aku bagi present dkt aku :) TERHARU GILEEEEE!

Hadiahnya, KEK CAWAN  Hewwwwhewwww :3 Okayletewwww



Ummy aku pun kadang kadang lupa. Nasib baik aku remind ummy aku tadi. HAHA mintak hadiah lebih lebih lahh pulakk.

Kalau ada suprise, kan hebattt. Aku teringin sgt nak ada org suprise-kan aku. Tak penah kena lg :(
Nak rasa jugak macam mana D:


Kisah ne dah tamat lahh yer? Kita smbg esklahhh InsyaAllah

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek