#Alhamdulillah

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

Assalamualaikum wbt.

#buat malu je. letak nama Allah kt atas tp.. gambar?

Ekcali, gmbar tu tk mbawa apa apa maksud pun. Just nak ckp yg aku tkde duit nk beli tutti frutti. Kau nak belanja ke komen komen aku neh? o.O

Alhamdulillah. Rasanya blog aku neh makin laku kutt.
Tapi di klgn kwn kwn jelah. Tapi aku tetap bersyukur.

Dulu kt FB LIKE, sorang dua je yg like. Tp skrg, yg plg ramai like, 12 org.
Memang bgi anda yg femes neh, jumlah yg sgt amatlah siket.
Tp bg aku, ia amatlah sgt bermakna =] Terima Kasih Semua

So, #ecehhsolahhkonon
Aku tktau nk bhsakan diri aku apa dlm blog neh. Nak bg sopan, 'saya awak' kutt.
Tp rsnya, tk biasalahhh pulakk ;D

Kita bhskan diri kita sbg 'Aku korg kau' macam biasa lahh. Deh deh?

Okay, selesai kes aku neh. 

#Makin gilakan blog. Kau rasa waras tak?

Yelahh kan, org lain gilakan fb, twitter, terbaru TUMBLR. 

Senarai laman social plg femes di hatiku *bajet macam TV9*

1) Twitter
2) Blog
3) Tumblr
4) Yang neh kor punya makan ; Pehbuk

Korang korang? Hee~ Saje nak tau :3

Ohh ye. Math aku makin menurun sbb aku tk suka ckgu tu. HAHA.
Teramatlah kejam aku neh :*
Biaselahhhh. Tapi aku bkn benci ckgu tue. Cara dy mengajar yg aku plg benci. Dahlah jalan macam model *TakdeKenaMengenaPunn.

Okaylahh ye. Free time aku post lgi. :*

dah 4 jam aku onl semata mata nak edit blog ne. Amacam? Tak puas hati lgi ke?

Salam semuanya :I

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek