08 OKTOBER 2011

Assalamualaikum wbt (:

Abah dgn adek aku takda kt rumah. Dyorg pegi Nogori.
Rumah TAJA MUH tuuuuu. Hari ne kan ada majlis kahwin entah nama pa org pggil kt 
rumah bapak TAJA tue.

Mesti tertany tanya , awat bapak ngan adek kau pegi sana? Ada kaitan kea?

Ehmm, ekcalli,  Ayah Taja ngan ayah aku, sepupu.

Kiranya, aku dgn Taja, dua pupu. Bahasa surat, aku tktau pggil apa dua pupu tue :B

Ada ler siket gmba dyorg masa akad nikah tue. Aku tk pegi pun. Hee~

Sumber & Creditt : Kak Fyna

Memang siket tapi sgtlah berharga. #EcehhAyatKau

Aku malas pegi sbb takde apa pun yg best. Aku bukan kenal rapat dgn family dyorg tue.
Tak payah buat muka taktau malu lah weiiiiii *monolog luaran*

Nak share benda lahh. Nak tak?

Hish, bek tk payah. Nty family aku baca, kau nak tggung sepakan sudut dyorg tu bile kena aku :p



Salam :)

 

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek