Mimpi jeh?

assalamualaikum :D

Ish3 tk ptut tk ptut.
Lepas sahur tdi, aku tidor balek. #oke tau. korg msti tgh ckp "tk senonoh punya badak".

Ahha, chillexx*. *taksukaperkataanitu.

Masa aku tgh tido, aku mimpi. Iyyee, benda biasaaak jaah.
Aku mimpi ganas wooooh. mimpi ne, aku ckp kt kwn aku mimpi plg sweet pernah aku mimpikan. Wahahahahha

Aku crita ekk? Bismillah... .

Aku mimpi yg aku sebesar ne *bukak tgn lebar lebar muka.
Tapi laen sket, aku ada suami a.k.a toklaki a.k.a TL 
#tite guna TL, oke.

TL aku call, kata yg dy dh nk mendarat naek helli. tp helli dy ad mslh.
dy ckp : Selamat Tinggal ______ . Aku ckp, #blablabla. tkbule bgtau :)

Dy ckp helli dh nk mendarat dgn bhya. Aku tk sodap hti lalu aku terus ke tmpt lapangan pendaratan blalalaala. sedey sedey aku pakai seluar putih. btw, seluar putih tue aku bekenan.cek cek dlm almari hakikatnya, tkde punnd.

Sesampai jah, helli tu dh ancor. Hati aku lagilahhh. Maklumlah, dh dpt thu diri ini dh jnda *walau dalam mimpi.
Dalam keadaan sedih, aku terus mencari TL aku tk henti henti sambil menangis tak henti henti jugakk. 
Selang beberapa minit mencari, aku terjumpa sekelunjur badan seorg lelaki yg aku kenal,
rupa-rupanya, YA. Itu TL aku. Tnpa memikirkan masa depan, aku terus mengangkat kepalanya ke atas ribaku. #romantik takk?


Habis seluar aku berlumuran darah. ^darah TL okeh..
aku menangis di tempat kejadian then dah tak tahan tgk dya,
aku pun beredar dari situ dan sambung menangis di bawah sebatang pokok besar yang rendang. Tiba tiba datang seorg lelaki yang merupakan kawan TL aku =='


Dy cuba memujuk aku dan berkata tentang amanah yang TL aku tinggalkan kepadanya.
Amanah yang mengatakan bahawa dy harus menjaga aku setelah ketiadaan TL ku.
Aku amat terharu dan menangis teresak - esak. Lalu lelaki itu bertanya "kenapa dengan seluar putihmu itu?" Aku tak jawab pun. Kasiyannn.
Lelaki itu mengeluarkan sekotak yang berbentuk hati berwarna merah 


dan 


terus ...




MELAMAR AKU ! Tapi...




belum sempat aku menerima lamarannya *takkan nak tolak, punyalah hensem mamat tue.
aku tersedar lalu melihat jam di telefon bimbitku. Aku tercari cari lelaki tadi itu, tetapi
tiada... #kalau kakak aku nampak aku masa tu, nayaaa aku. wahahahaha


Rupa rupanya, itu semua cuma mimpi belaka. Alangkah sedihnya hatiku :'(
uhukkhukk sobsobsobyoseob >,,< macam macam bunyi yg keluar :|


Sedih tu sedih jugak, tapi jangan sampaikan benda tu jadi kenyataan. Aku taknak jadi janda
Harghhhhhhhh! T^T


First time mimpi benda cenggitu rasa syok jugakk kan?
Kawan aku cakap : Makesure kau mimpi sambungan dy lagi malam ne ekk? Kalau mimpi benda laen, kau tak payah nak hengat nak cghita kat aku. Hang taksah duk buat ramai depan aku lahh, hang paham?


Ohhhh, oke oke. Aku doa byk byk biar malam ne aku mimpi sambungan mimpi tu balekk. InsyaALLAH :}

btw, pandai kan aku karang crita? Bule jdi penulis/ editor lahh aku ne :)
and and, 20% aku tokok tambah crita tu, sebab tu jdi sedap. haha :) tapi bab bab romantik tue, betol lahh !

 

Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek