Eid 2013

Salam aidilfithri SENYUM

Aku tengok ramai dah buat post utk raya ni. Feeling excited dan nak jugak hapdet kauuuuu silalah silaaaa

Tahun ni sambutan agak meriah dan membahagiakan gituhh sebab ada gambar family yeay. Last taken which is in 2003/4 something aku pun tak ingat tp memang lame ile a sebab aku pun freehair lg masa tu wuwu :((

1 Syawal, 2, 3, 4, 5 Syawal memang kitorang beraya sakan. Malam baru ada kat rumah. Tapi harini (6 Syawal) tak keluar rumah langsung. [Keluar tambat lembu tu memanglah] sebab takde open house. Undangan pegi 'belarok' tu ada tp aku je yg malas so tak pegi lah kan.


"Hawa"



yang ni sopan style, yang excited expressions takleh tunjuk kat sini, extreme sangat


nangis di pagi raya

one of my favs <3 td="">




lovely aunt's eye && anak rambutan yg masih hijau

wedding anak sepupu


Dearest Baba

Add caption


mengejar bola yang tak terlihat

pusing satu kampung

Sikit je. Banyak banyak kang aku yg letih nti. Anyway, lawa tak? Tanya korang buat pe hua hua hua

OH sebelum publish,

"Selamat hari raya 'aidil fithri buat semua yg mengenali diri ini baik di dunia realiti atau di alam sosial. Mohon maaf kalau selama ini diri ini atau perangai aku ni tak semenggah alam 'annoying' tak tentu pasal, bercakap mengarut, gurau biawak, menyakitkan hati korang. Tambahan pulak dkt blog ni, aku pakai ayat kasaq ka, bagi korang sentap ka, ayat mintak kaki ka, aku ni bukan boleh kighaaaa 'kasar dlm halus' baqhang. Yalah, semua manusia melakukan kesilapan. Aku pun sedia maafkan (bg memana yg nak mintak maaf lah) (taknak minta maaf, sudahhh)" ---originally min qalbii






Selamat pulang ke kampung.
Selamat berhari raya.
Selamat jaga duit raya.
Selamat jaga bajet lepas raya.
Selamat pulang ke rumah sendiri.
Selamat kembali bekerja

 &&

Selamat pulang ke sekolah *lap air hidung*





Comments

Popular posts from this blog

losing weight is like losing bad habit

How I predict my degree life

Tohok Balek